timrasuppi08: Ja fast hade du bott kvar hade du bidragit till en bättre ekonomi till kommunen, kanske hade kommunen kunnat lagt ett högre bud på arenan då.
Du kan inte heller rösta i Timrås nästa kommunval. Så pajas eller inte blir ju inte ditt val.
Många utflyttade minns med nostalgi WÖ-Kalle, själv vet jag inte vem det var då jag inte är uppväxt här. Men hur hade det kännts om den här Kalle hade fått ligga i sin egen avföring på grund av att man varit tvungna att dra ner på åldringsvården då man gått och köpt en hockeyarena istället.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
timrasuppi08: Ja fast hade du bott kvar hade du bidragit till en bättre ekonomi till kommunen, kanske hade kommunen kunnat lagt ett högre bud på arenan då.
Du kan inte heller rösta i Timrås nästa kommunval. Så pajas eller inte blir ju inte ditt val.
Många utflyttade minns med nostalgi WÖ-Kalle, själv vet jag inte vem det var då jag inte är uppväxt här. Men hur hade det kännts om den här Kalle hade fått ligga i sin egen avföring på grund av att man varit tvungna att dra ner på åldringsvården då man gått och köpt en hockeyarena istället.
Redigerad kommentar