usproperty: Sjukt irriterande med folk som kläcker ur sig massa skit när det syns på långa vägar att de inte är insatt i frågan öht.
Inlägg: 1656406
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Det här har sagt flera gånger och även mailat till dom , utan svar naturligtvis ....
Dom ansvariga på Hockeyallsvenskan Play borde ta en titt på sina egna sändningar och fundera på ifall 99 kr är det mest rimliga priset
Redigerad kommentar
+ 1