+ 2
Inlägg: 1656475
Svarskommentarer
Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Knylan: det har varit dåligt med spänning för oss timråiter sedan nov uppehållet men nu är saknas fan i mig inte spänning iaf!
Just nu är jag inne i en sådandär tikvaka likt den man var inne i när caslava syndes till på midlanda ihop med vampola eller som den när super slovaken skulle hinnas in i truppen men fick kalla fötter... Det är spänning på hög nivå även om utgången kan bli bitter... Mer än vanligt alltså...
Just nu är jag inne i en sådandär tikvaka likt den man var inne i när caslava syndes till på midlanda ihop med vampola eller som den när super slovaken skulle hinnas in i truppen men fick kalla fötter... Det är spänning på hög nivå även om utgången kan bli bitter... Mer än vanligt alltså...
+ 3
Alltså stämmer det Sune skriver om samt det som tasslas så kan detta bli lite spännande.