+ 4
Inlägg: 1656880
Svarskommentarer
Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Andersson: har vi konfimation på att det blir möte? Det om mötet i kväll är väl info från igår?
EDIT: jag fattade sedan att du syftar på mötet nu på fm. Sorry.
Redigerad kommentar
Herminator:
Det positiva är ju att det BLIR ett möte . Om kommunen ville tjura kunde dom ha struntat i det också.
Hoppas Stig är med på mötet också
Redigerad kommentar