Vargher85: nja... många av dom "motionärerna" är trots allt väääääldigt meriterade för att lira i Allettan och borde kunna höja sig när det gäller nåt på vårkanten
Inlägg: 1658116
Svarskommentarer
Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
BlackBay: Kanske, men bäst före-datumet har passerat och jag tror att det finns lag som kommer vara hungrigare när det väl ska avgöras.