+ 2
Inlägg: 1658150
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
Fan, vilken underbar jävla hall vi har ändå. Grymt att äntligen vara här igen.
Lite stundens allvar i första, nu blir det åka av!
Kom igen Timrå!
Lite stundens allvar i första, nu blir det åka av!
Kom igen Timrå!
+ 9
Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
SMÅLAND:
Det kommer att bli en fantastisk andra period. Vi har ju lärt oss nu att det aldrig är för sent att ge upp!!!
+ 3
Vi ger ALLRI UPP!!!!!!