Inlägg: 1658156
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
Woody: Ända in i kaklet nu(eller bakända in i sargen som vi säger :-) 3p nu skulle ge en enorm boost, lök på laxen, grädde på moset, garre till skumpa, eller hur?
+ 1
Woody:
Jag tar det som ett gott tecken att det är så lite tryck här inne i kväll. Det måste betyda att alla andra ser matchen live....