Timrå Isstadion: Nope. Inga träd ska få växa till... taknocken här inte. Så j#%# kul ska vi inte få ha'de föståss. Naivt rycktes man med med alla jublingar idag.
Vi får ju inte tappa rötternna lixom, oket ska bäras..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Timrå Isstadion: Nope. Inga träd ska få växa till... taknocken här inte. Så j#%# kul ska vi inte få ha'de föståss. Naivt rycktes man med med alla jublingar idag.
Vi får ju inte tappa rötternna lixom, oket ska bäras..