Inlägg: 1658393
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
Mycket rättvist! Timrå gör en riktigt dålig match och har tur som leder efter två perioder. Jag skyller inte på domaren heller.
jå1:Ridå....surt.....det som såg ut som en perfekt dag......
Nåja, föreningen räddad var ändå viktigast.
Igen, vi måste gjuta mer mod i grabbarna och lära dom spela 3:e perioden på ledning .