+ 8
Inlägg: 1658428
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
Nu är det viktigt att vi supportrar inte gör någon Big deal av den här torsken utan går vidare med kärlek till laget bara! Tränarna kommer gå igenom video och ta kritik som behövs mot spelare själva. Vi stöttar och rider vidare på den våg nollan kommunen och diverse näringslivsrepresentanter skapat! Vi kommer aldrig bli ett sunt fungerande lag genom att tjura! Jag tror att vi alla känner samma frustration vid förluster men kör lite gym eller drick en lite brännvin eller vad som behövs. Nu ska vi framåt som supporters!
+ 12
Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
söder över:Kul att se att ni verkar klara er trots allt..
Kääämpa på tik!!
luleåfan#!
Kääämpa på tik!!
luleåfan#!
+ 6
Jag skiter i att domaren kanske släppte en utv när vi tagit ut målvakten.. Vi torskade match ca 5min in i tredje då vi slutar spela Timrå hockey!
Jag tar med mig boyce fight jag trodde inte han hade det i sig när det hettar till!
Diddes assist till Pettersson's snygga frilägesbalja!
Norja känns fortsatt stabil med och det är kanske den allra viktigaste detaljen!
Riktigt kul med inramningen som publiken och klacken skapar var feelgood delux!
Upp på hästryggen igen bara!