+ 3
Inlägg: 1658449
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
Vad skönt att ni hankar er kvar....Timrå till Eliten igen :)
//Luleåfan
+ 11
Vad skönt att ni hankar er kvar....Timrå till Eliten igen :)
//Luleåfan
söder över:
Väl talat! Förlusten svider, men det finns åtskilligt mycket mer som värmer i dag. Spelet ser inte dåligt ut heller, tycker jag. Finns alla chanser i världen. Det viktigaste är att det fortsatt kommer 4000 och tittar på matcherna!