1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1658473

Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
Min ekonomiska rapport: Det vaskades säkert biljetter i massor av exilare och distansare - men jag tror att årskort och logebiljetter gick åt idag för det var tätt med folk.
Puben sålde slut på fatöl. Folk tröstade sig med flasköl, vin och cider. Knökfullt
Restaurang fullbokad
Köpte kaffe i slutet av andra paus. Godis och kaffebröd nästan slutsålt
Handlade T-shirts till ungarna med mera efter matchen. Jättebra dagskassa enligt tjejerna.
50/50-lotten gav mer än 27000

Imorgon hinner inte Nollan vila. Han har massor av pengar att räkna.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
El Maco: nja går ju att ta med en nypa salt,frågan är ju hur mycket öl,kaffe och godis det fanns i lager med tanke på ekonomin.......

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.