1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1658630

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
DJ Hemp: Ja, lite dagen efter idag onekligen. Men gårdagen var grymt najs, möjligen med undantag för resultatet i matchen dårå. Doch : det var trots allt av sekundär betydelse.

Mina medtrafikanter var också nöjda. Byggde upp dramaturgin under hela bilfärden med historier från förr (både sanna och vissa...hm, lite fritt tolkade), så när vi väl såg arenan torna upp sig bland tallarna var stämningen närmast religiöst febrig.

Något som höll i sig även under själva matchen. Arenan imponerade svårt, inte minst den dödsföraktande lutningen på läktarna. Och stämningen så klart. Tror nog att jag lyckas få med dom igen framöver, men då får det bli övernattning och en avslutning på stan.

Fyra hockeytummar av fem!

Svarskommentarer

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Bragd-Birger:

Så du blev av med din E.ON-svendom först i går? Det var inte så dåligt drygt ett decennium efter arenans ombyggnad. Nästan lika långt som en eon (heja Arne Hegerfors och GötLaBorg!).

Grattis till en upplevelse av religiösa proportioner och kul att ni hade kul!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.