Inlägg: 1658675
Svarskommentarer
Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Cyklob: Det verkar stämma bra. Han är struken från Timrås roster.
Grattis till en mkt bra offensiv spelare. Använd honom väl ;)
Grattis till en mkt bra offensiv spelare. Använd honom väl ;)
Är det någon här av er som vet om Emil Pettersson skrivit på för MoDo? För han står med i MoDos lag på swehockey men borttagen ur erat lag?.
http://stats.swehocke.../5056#MODO
Nummer 82 Emil Pettersson
Redigerad kommentar