1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614752 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1658693

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Rip Kirby: Ja vi behöver få in några spelare så vi har en chans i kvalet överhuvudtaget. Hoppas han kan spela som han gjort i timrå. Sätt in han med brashear får han bodygaurd på köpet :)

Svarskommentarer

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Vi måste prata om Nätverk Timrå. Överenskommelsen förra veckan togs även i nämnden i fredags varefter Nätverk Timrå överklagade till förvaltningsrätten med verkställighetsförbud. Därför kan inte kommunen betala ut de 4,5 miljonerna nu. I övrigt politisk enighet vad jag förstår men NT gör vad de kan för att förstöra för klubben. Kan någon förklara varför? Timrå kommun riskerar ingenting med förskottet i det här läget (konkar klubben ska pengarna betalas till fogden istället). Någon hockeysnackare med insyn som kan förklara det som verkar helt poänglöst och destruktivt?

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Vad säger man...

Jag visste inte att nötterna hade dragit det så pass långt som till förvaltningsrätten...

Wtf har man för problem i det där politiska partiet?
Uppladdat:

500x0-image_67.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.