1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1659109

Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
Anonymous: Om jag inte kan något är jag ödmjuk inför det och försöker skaffa mig kunskap innan jag landar i en åsikt. Fundera över om du också kanske skulle ha ett liknande förhållningssätt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
Kongo: Tack men jag håller mig som mest till öl så den kunskapen klarar jag mig utan. Att tyda av hur du skriver så har jag gjort mitt livsval helt rätt också.

Sv: Timrå IK – AIK 2015-01-29
"Nygammal" spelare in och jag var på vippen att skriva att Sundsvall Fjants forum kommer att implodera av idignation och ilska. Det är dock redan för sent.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.