1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1659389

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK

Säsongsinsamlingen! Stannade upp lite när det såg som allra värst ut men nu är det ju klart att klubben klarar sig, då går garamterat varenda insamlad krona till att göra Timrå IK lite starkare och ekonomin lite sundare. 235000 insamlade. Vore elegant om det kom in 15000 så vi når en kvarts miljon jämt till på onsdag. Hoppas att många som inte har det jättefett kan hitta en hundralapp eller mer och att alla som förmår 1200 eller mer kommer ihåg att hjälpa Sveriges viktigastge ishockeyförening.

foreningsinsamling.se/fundraisers/sasongsinsamlingen/


Svarskommentarer

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK

Robert Thunholm i Nätverk Timrå har bidragit till insamlingen. Tack Robert!

Har du?

https://foreningsinsamling.se/fundraisers/sasongsinsamlingen/


Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
El Maco:Impregnerande att så många gått in o stöttat Er klubb. Å andra sidan, har marknadsavdelningen sovit, o inte sugit upp dessa pengar tidigare? Hoppas ni klarar er ekonomiskt,  nu o kommande år. Blir tufft, helt klart.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.