Inlägg: 1662649
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:
Bättre kan det väl bli, men 2-1 inför 3:e nu i alla fall. Malmö snäppet bättre så långt. Spännande!
Bättre kan det väl bli, men 2-1 inför 3:e nu i alla fall. Malmö snäppet bättre så långt. Spännande!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Det bästa för oss torde vara Rögleseger för då är de verkligen med och kämpar om plats 1-2 och ger inte bort ett skit gratis mot Hästen i övermorrn. Dom har också kvar Asplöven, Oskarshamn och Almtuna bl a.
Men Malmös tyngd kanske avgör trots allt ikväll. Just nu spelmässigt övertag Rögle dock
Bara för det tänder det till nu haha