Rip Kirby: Det bästa för oss torde vara Rögleseger för då är de verkligen med och kämpar om plats 1-2 och ger inte bort ett skit gratis mot Hästen i övermorrn. Dom har också kvar Asplöven, Oskarshamn och Almtuna bl a.
Men Malmös tyngd kanske avgör trots allt ikväll. Just nu spelmässigt övertag Rögle dock
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men Malmös tyngd kanske avgör trots allt ikväll. Just nu spelmässigt övertag Rögle dock