1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1663040

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
DJ Hemp:

För hundan du ville ju inte åka ju?

Jag drar till Zürich imorgon eftermiddag och jag kommer hem på söndag!

Ju fler vi blir desto bättre!..

Vad kostar det pröjsa en full buss ifrån Timrå t/r?

Vi kan nog trycka in hundra pers på bortastå!

Jag ska kolla lite framöver o räkna!

Ståplattbiljetterna kostar typ runt hundra!

Jag ska räkna så får vi se!

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
SMÅLAND:

Jo, men visst VILL jag åka. Det handlar trots allt om en lördag. Kruxet är bara att jag, trist att behöva säga det men, har en riktig skitlön i nuläget. Och det känns som att detta skulle bli dyrt, jävligt dyrt.

Fast jag skrev ju det där mest på skämt. Ingen ska givetvis behöva betala för mig. Bättre då att lägga pengarna på något annat. : )

Förresten, jag kan rekommendera användning av bong. Lite bängligt till en början, men desto skönare effekt. Men det visste du väl redan.

Snart dags för nedsläpp - forza Tikers!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.