Det handlade inte så mycket om TIK, det jag skrev mot slutet i går. Dumt att blanda in annat förstås, men ibland går vettet ut när annat går in. Vad jag var inne på var i alla fall livet som helhet, utan att jag går in på några detaljer.
Nu ska det kollas vad som kan vara på sporttapeten i dag då...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det handlade inte så mycket om TIK, det jag skrev mot slutet i går. Dumt att blanda in annat förstås, men ibland går vettet ut när annat går in. Vad jag var inne på var i alla fall livet som helhet, utan att jag går in på några detaljer.
Nu ska det kollas vad som kan vara på sporttapeten i dag då...