1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1665811

Sv: Apropå nånting...

DJ Hemp: Det enda samarbete som IFSH och Timrå IK borde utnyttjat för länge sedan är att man tillsammans borde satsat på en sådan central hockeyarena. 

I övrigt lever jag hellre med att IFSH i en period är bättre än oss jämfört med ett ihopslaget lag. Konkurrens på lika villkor, må bästa lag regera hockemedelpad. 


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

157620:

Okej, det är bara det att jag tänker på den tid från 1983 och framåt, då vi bara blev sämre och sämre och intresset var inte direkt på topp efter att vi hade torskat mot S/G Hockey med 2-16 i Allsvenskan 1986. Såna gånger tänker jag mig hellre en väl genomtänkt fusion, inte som den förra gången det begav sig.


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer