1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614772 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1666557

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
Nu kör vi ÄNDA IN I KAKLET på lördag och visar att
vi tror på våra grabbar in i det sista!

Slut upp och var med och ge allt vi har tills vi stupar!

Var med och ge erat stöd!

Vi har fortfarande chansen!

Välkomna till Arena Oskarshamn och Småland på lördag !

Lall On Lall On..

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
SMÅLAND:Känns tryggt att veta att ni söder ut finns för Timrå imorgon. Nu ser ni till att heja fram dom till seger. Är sugen på att köra dom 74 milen enkel resa för att få vara med, men blir nog hemma. Heja Timrå! PS förmodar väl att RV grabbarna lär komma också,dom är riktiga hjältar som åker överallt.

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
SMÅLAND: biljetten bokad och utskriven, matchtröjan uppvärmd sedan flera veckor, börjar känna adrenalinet redan nu. Allt att vinna!

Åker från Kalmar on någon behöver skjuts. Ses där!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.