1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614772 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1666644

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
SMÅLAND:Känns tryggt att veta att ni söder ut finns för Timrå imorgon. Nu ser ni till att heja fram dom till seger. Är sugen på att köra dom 74 milen enkel resa för att få vara med, men blir nog hemma. Heja Timrå! PS förmodar väl att RV grabbarna lär komma också,dom är riktiga hjältar som åker överallt.

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
luffaren:

Tackar.
Lite siffror så här innan morgondagens match!

Almtuna-Rögle 1-8 i poäng dvs 0-3 i matcher!

Hästen-Bofors 0-9 i poäng dvs 0-3 i matcher!

Oskarshamn-Timrå 3-6 i poäng dvs 1-2 i matcher!

Vi har förlorat 3 raka vilket talar för seger imorgon.

Vi har inget att förlora imorgon..bara ALLT att VINNA!

Mot playoff imorgon och det blir superfest i Arena Oskarshamn!

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
Kollade precis upp oddsen på att Timrå går till kval uppåt genom en trippel.

Almtuna - Rögle 2 @3.30

Vita hästen - Karlskoga 2 @2.75

Oskarshamn - Timrå 2 (inklusive förlängning) @2.17

Detta ger 19.69 i odds.

Vi har oddsen emot oss, men vi är Timrå och ger aldrig upp!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.