1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1666594

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28

För min del drar jag ner på det känslomässiga engagemanget inför lördagens serieavslutning. En del talar för att man åker till Köpenhamn och "chillar" lite i stället. Sedan får man väl i så fall se hur det har slutat när man är tillbaka på svensk mark igen.

Ett oväntat glädjeämne är att vi stänger arbetsplatsen redan kl 12 i dag. Kanon!

Det känns oerhört trist att vi med all sannolikhet inte är med i leken längre, då det faktiskt inte var alldeles orealistiskt att nå SHL via denna djungel av kvalspel (se länk). 


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.