Inlägg: 1666616
Svarskommentarer
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
söder över:
Det spelar ingen roll vad jag åker i bara vi åker och hejar på
vårat lag.
Nu har jag rekat Oskarshamn och köpt biljetter!
Laddad till biljoner sitter man här och tar sig en fredagsfösare i vändan på Stens och Let's Dance!
Imorgon blir vi klara för playoff!
Hur många blir vi?
Kommer det några minibussar?
Jag kokar snart av förväntan!
Alla mot Oskarshamn imorgon!!
Det spelar ingen roll vad jag åker i bara vi åker och hejar på
vårat lag.
Nu har jag rekat Oskarshamn och köpt biljetter!
Laddad till biljoner sitter man här och tar sig en fredagsfösare i vändan på Stens och Let's Dance!
Imorgon blir vi klara för playoff!
Hur många blir vi?
Kommer det några minibussar?
Jag kokar snart av förväntan!
Alla mot Oskarshamn imorgon!!
+ 3
Vi skulle kunna turnera i en modern nightliner dock... Det kunde vara ok från min sida...