SMÅLAND: Sitter och tittar på Leksand Frölunda. Har väldigt svårt att se att nåt lag i HA har en chans mot ett SHL-lag. Skillnaden i tempo och puckkontroll är anmärkningsvärd.
Inlägg: 1667192
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen:
Jo jag förstår det, men fyra av sex lag går upp.
I en kvalserie dras SHL lagen in i HA tempo och de spelar ju grishockey.
Minns ju hur det var när vi åkte ur.
Så det blir inte lätt för Leksand och Modo, men de räddas av
att fyra lag går upp.
Jo jag förstår det, men fyra av sex lag går upp.
I en kvalserie dras SHL lagen in i HA tempo och de spelar ju grishockey.
Minns ju hur det var när vi åkte ur.
Så det blir inte lätt för Leksand och Modo, men de räddas av
att fyra lag går upp.