Underbart att så många rödvita slöt upp i lilla Oskarshamn!
Förjävligt att de är så äckligt sviniga i Jönköping.
Jag såg matchen i fråga hemma i TV-soffan tillsammans med hon som tidigare var mycket inne på HS. Nu fick jag hjärnsläpp vad gäller namnet, men hon är typ 19 år yngre än jag och vi hade en kanonkväll och tillika natt. Senast träffades vi på Himlabadet i somras. Dessförinnan sågs vi ofta på sjukhuset, där hon jobbade på en avdelning och jag körde ut grejer med dragtruck (kanonjobb om än jävligt tidiga morgonar).
Vi borde naturligtvis ha spelat semifinal 2009. Det var bland det jävligaste man varit med om i hockeysammanhang... Fan!
Nu har jag tänkt se en massa hockey härnere i veckorna - såväl Malmö som Pantern.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Underbart att så många rödvita slöt upp i lilla Oskarshamn!
Förjävligt att de är så äckligt sviniga i Jönköping.
Jag såg matchen i fråga hemma i TV-soffan tillsammans med hon som tidigare var mycket inne på HS. Nu fick jag hjärnsläpp vad gäller namnet, men hon är typ 19 år yngre än jag och vi hade en kanonkväll och tillika natt. Senast träffades vi på Himlabadet i somras. Dessförinnan sågs vi ofta på sjukhuset, där hon jobbade på en avdelning och jag körde ut grejer med dragtruck (kanonjobb om än jävligt tidiga morgonar).
Vi borde naturligtvis ha spelat semifinal 2009. Det var bland det jävligaste man varit med om i hockeysammanhang... Fan!
Nu har jag tänkt se en massa hockey härnere i veckorna - såväl Malmö som Pantern.