Inlägg: 1667384
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:
Du har ju både Pantrar och Miffon och se på nere oss dej!
Jag behöver ju något se på i närheten med.
Ja Malmö vill jag gärna se i SHL och Västerås!
Leksand och Modo i HA!
Och Sundsvall, Västervik, Troja och Pantrar i HA!
AIK och Södertälje till Div 1!
Du har ju både Pantrar och Miffon och se på nere oss dej!
Jag behöver ju något se på i närheten med.
Ja Malmö vill jag gärna se i SHL och Västerås!
Leksand och Modo i HA!
Och Sundsvall, Västervik, Troja och Pantrar i HA!
AIK och Södertälje till Div 1!
+ 1
För din skull hoppas jag på en Smålandsorgie i HA. För min skull hoppas jag på Pantern. För medelpadingarnas skull hoppas jag på Sundsvall.
Sedan vill jag gärna att Malmö överraskar och tar en plats i SHL.