+ 1
Inlägg: 1667380
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND:
För din skull hoppas jag på en Smålandsorgie i HA. För min skull hoppas jag på Pantern. För medelpadingarnas skull hoppas jag på Sundsvall.
Sedan vill jag gärna att Malmö överraskar och tar en plats i SHL.
För din skull hoppas jag på en Smålandsorgie i HA. För min skull hoppas jag på Pantern. För medelpadingarnas skull hoppas jag på Sundsvall.
Sedan vill jag gärna att Malmö överraskar och tar en plats i SHL.
Västervik
Huddinge
Troja
Tingsryd
Jag hoppas på minst 2 småländska lag i playoffet!
Då blir det fest här med!
Och tänk två småländska lag till i HA!
DÅ blir det rena julafton när Timrå kommer på besök ofta :-)