Inlägg: 1667566
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hammarby Bandy besegrade SAIK efter straffdrama - kanon! : )
Jag har rökt gamla bildäck på balkongen - kalkon... : (
Jag har rökt gamla bildäck på balkongen - kalkon... : (
För övrigt så var det den här killen som fick mig att seriöst titta på saker som tex positioneringspel och första pass... Han är sannerligen en defensiv artist! Totalt fulländad inom sin gebit!
Minns ni hans slängningsbrytningar när han låg en och en halv meter bakom en framstörtande amatör abbot i Lule?! Fy fan smidig som en katt stor som ett kylskåp! I gröten framför egna målvakten efter avblåsning med lite heta känslor har vi aldrig haft något så autoritärt som bara föste undan all smuts som samlats där! Hans kram med Challe efter slutsignalen och vi hade tagit oss till slutspel i Lule under sista omgången.. David och goliat!
Synd att dessa snubbar dränerade vår ekonomi totalt!