Jag har faktiskt ingen aning om hur det har gått för Selånger i vinter. Flyttade innan säsongen drog igång och har sedan inte ägnat dem så många tankar. Gav upp dem för flera år sedan. Fast en gång i tiden var man med om många högtidsstunder i Gärdedalen. På Ingemar Aavas tid vill säga. Synd att de aldrig vann det där SM-tecknet. Närmast var det 1981 i och med den hedersamma finalförlusten mot Boltic (3-4).
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag har faktiskt ingen aning om hur det har gått för Selånger i vinter. Flyttade innan säsongen drog igång och har sedan inte ägnat dem så många tankar. Gav upp dem för flera år sedan. Fast en gång i tiden var man med om många högtidsstunder i Gärdedalen. På Ingemar Aavas tid vill säga. Synd att de aldrig vann det där SM-tecknet. Närmast var det 1981 i och med den hedersamma finalförlusten mot Boltic (3-4).