-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4992)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
söder över:
Håller delvis med vad gäller bandy. Det är fan ingen riktig publiksport. Och med detta menar jag att man fan sällan lyckas få syn på bollen. Någon höjer klubban och dammar till, det uppstår ett strul framför mål och plötsligt kanske det rasslar i nätet. Utan att man riktigt uppfattade hur det gick till. Däremot kan jag uppskatta alla sköna solokörningar. De är inte så vanliga inom hockeyn och särskilt inte i SHL.
Innebandy? Jaji, det var kul att spela under skoltiden i alla fall. Dessvärre var inte vår klass den bästa under t ex gymnasietiden, så vi vann inga skolmästerskap. Men jag gillade enkelheten i att det endast krävdes vanliga gymnastikkläder och en plastklubba för att kunna köra igång. Inte en massa skydd, skridskor och hjälm m m. Snygga mål kunde man göra också.
Trist att Granlo går så kasst i år...