+ 1
Inlägg: 1667630
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
120 000 besökare på DJ Hemps sida! Lustigt. Man får väl korka upp något fint i kväll då...
+ 2
Alltså Sundsvall Fans forum... Är det sämst eller är det sämst? Man var tvungen att registrera sig bara för att kunna följa diskussionerna och det tog mer än en månad att bli godkänd som medlem. Och väl i det läget kan man lätt konstatera att det är den saggigaste sajten på hela internet. Så seg att det vid uppladdning ofta står att läsa:
Den här webbsidan är inte tillgänglig
Hur jävla svårt kan det vara att driva ett vettigt forum?