Inlägg: 1667686
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND: s fox... Jag är nog för ung...
Hade några snygga tjejer som jag drömde lite i hemlighet om när jag växte upp men det var (i stigande åldersårdning)
Annica i Pippi Långstrump
Pamela i baywatch
De andra tjejerna i baywatch ( utom hon den som inte hade porrstjärne utseende)
Therese (drömhus)
Sedan måste det nog vara min fru... Hehe...
Hade några snygga tjejer som jag drömde lite i hemlighet om när jag växte upp men det var (i stigande åldersårdning)
Annica i Pippi Långstrump
Pamela i baywatch
De andra tjejerna i baywatch ( utom hon den som inte hade porrstjärne utseende)
Therese (drömhus)
Sedan måste det nog vara min fru... Hehe...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Emil Pettersson verkar testas i förstakedjan med Hossa och Haataja, när modo möter Örebro ikväll
m.stats.swehockey.se/Game/LineUps/209264
Redigerad kommentar
" Jacobs Stege " och drömde mig bort.
Det var inte lätt att vara bög förr!
Nu ligger jag och tittar på " Solstollarna " .
Tänk att de var på " Ribban " och spelade in det!
Samantha Fox...köpte OKEJ varje vecka och hade henne på hela väggarna och i sängen. .hon var överallt!
En kanske skulle åka och se henne på " Davids " party?
Nån som ska dit och röja?