SMÅLAND: Asså, Sportklubben vill jag ha kvar. Har lite connections dit + det är en nästan "hemmamatch". Dessutom har de försått oss med en hel del matnyttiga spelare o tränare genom åren.
Jag vet de har gjort det, men jag är tyvärr rädd för att deras satsning som hittills inte gett frukten av framgång. Tyvärr tror jag frukten har ruttnat och det blir sorti rakt ner i Div 1..:-(
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer