Jag gillar Malmö för min systerbarn skull.. Jag var faktiskt och såg Malmö i säsongen när vann SM-Guld första gången i gamla isstadion.. Min syster bodde vid Folkets Park då..100 m ifrån Möllan.2-2 nu!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag gillar Malmö för min systerbarn skull..
Jag var faktiskt och såg Malmö i säsongen när vann SM-Guld första gången i gamla isstadion..
Min syster bodde vid Folkets Park då..100 m ifrån Möllan.2-2 nu!