+ 1
Inlägg: 1673947
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:
Inte konstigt att de sadlar av när de inte får in pucken.
Modoliderna ( Som gud alltid sa förr på den gamla goda tiden )
får ju de lätta målen hela tiden :-(
Inte en ända mineralvatten har jag öppnat än..
Inte konstigt att de sadlar av när de inte får in pucken.
Modoliderna ( Som gud alltid sa förr på den gamla goda tiden )
får ju de lätta målen hela tiden :-(
Inte en ända mineralvatten har jag öppnat än..
Trist för matchen och matchserien, tycker jag. Hästen har tröttnat betänkligt. De får sadla om inför tredje och ta tag ordentligt i tyglarna. Det här håller inte!