1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1675926

Sv: Silly season 15/16
El Maco: Sant, samtidigt så pratade Nubbeni intervjun med Hockeyplus att laget varit för snällt den senaste säsongen. Därför trodde jag att man skulle prioritera att ha lite kraftfullare backar. Men Nilsson ha å andra sidan offensiv potential, även om han inte fick ut den ifjol. Vi får se. Det kanske visar sig vara ett genidrag.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Silly season 15/16
Vargher85: Finns väl fortfarande utrymme att plocka in lite elakhet. Tycker faktiskt att Nilsson lyfte sig i slutet på säsongen, finns potential i pojken.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.