Snoop: Vissa gånger är det lättare än andra att komma ihåg varför man tog en timeout härifrån...
Hur skulle du ranka det Tre Kronor som ställs på isen imorgon? Inte ens en handfull av spelarna kommer att få chansen till VM-spel. I ett VM där de allra bästa, som bekant(?), sällan eller aldrig har möjlighet att medverka.
Det har snarare inte varit nån särskilt vidare kvalitet på isen i Timrå på runt fem år, men det har åtminstone varit det bästa Timrå IK kunnat erbjuda. En jävla skillnad i sammanhanget det.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Snoop: Vissa gånger är det lättare än andra att komma ihåg varför man tog en timeout härifrån...
Hur skulle du ranka det Tre Kronor som ställs på isen imorgon? Inte ens en handfull av spelarna kommer att få chansen till VM-spel. I ett VM där de allra bästa, som bekant(?), sällan eller aldrig har möjlighet att medverka.
Det har snarare inte varit nån särskilt vidare kvalitet på isen i Timrå på runt fem år, men det har åtminstone varit det bästa Timrå IK kunnat erbjuda. En jävla skillnad i sammanhanget det.