Jag tycker att det är helt rätt såklart att kommunen satsar på hårt på de få positiva saker som finns i den gamla bruksorten. Det ger dem en chans att synas som en medelstor svensk stad trots att det är en liten fis i Mississippi. Väl investerade pengar om man vill leva på ett tag till!
Timrå IK måste fortsätta lyfta juniorer och ta ett stort ansvar för hockeyns utveckling IOM detta med! Ansvarsfull hantering av ekonomin är ett måste eftersom att moderat Tony har delvis rätt! Varför skall ansvarsfulla föreningar behöva stå tillbaka när räkmackan Timrå ik behöver ett kontant utag för att lösa ekonomin...
Nu reflekterar jag över tidigare styre av föreningen...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.