SMÅLAND: Den bästa lösningen är oftast inte någon av dessa extremer utan en bra blandning. Den bästa lösningen i mina ögon är en stomme med spelare från de egna leden kryddade med importer med spetskvaliteter.
En bra lösning på arenafrågan, antar jag. Rörande sedan att se hur Sundsvall Fans vurmar för skola, vård och omsorg i Timrå kommun. Allt för att vi inte längre ska finnas. IGENTLIGEN! Deras forum är utvecklingsstörningens jävla ansikte utåt. Hur i helvete kan det vara möjligt att en del av dessa har någon slags anställning? Säger det mesta om arbetsgivarna däruppe. Glad att ha kommit därifrån...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.