söder över: Jag som kollar lite VM tänker på vad många före detta och blivande spelare vi har med. Har bara sett några sekunder Norge som man väl får fokusera mest på. När Sverige mötte Tjeckien blir man glad av att se Lander. Men undrar om inte Caslava är den av våra ex-spelare som chefat mest. Sett två matcher med Tjeckien och känns som att han har massor av istid.
På tunnelbanan ut till arenan i Prag i morse stod jag nära en Österrikare i en Hundertpfund-tröja. Hade nästan glömt honom redan...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer