1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614973 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1684306

Sv: Apropå nånting...
söder över: Jag som kollar lite VM tänker på vad många före detta och blivande spelare vi har med. Har bara sett några sekunder Norge som man väl får fokusera mest på. När Sverige mötte Tjeckien blir man glad av att se Lander. Men undrar om inte Caslava är den av våra ex-spelare som chefat mest. Sett två matcher med Tjeckien och känns som att han har massor av istid.

På tunnelbanan ut till arenan i Prag i morse stod jag nära en Österrikare i en Hundertpfund-tröja. Hade nästan glömt honom redan...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Jag får för övrigt upp ett förslag på trådlöst nätverk i arenan som heter "Sanny L". Tyvärr lösenordsskyddat. Testade "TIK 4-ever" men det var det inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer