söder över: Enligt lite tisseltassel på Twitter så var Viasats avtal värt 39 miljoner medans detta nya med Cmore är värt 50 miljoner. Det bör med andra ord ramla in några fler tussar från och med nu till varje klubb.
Om jag tolkar Nollan rätt på Twitter så verkar det vara någon form av lösning på gång där man köper TIKs bortamatcher via TIK, kanske då att pengar tillfaller oss. Ännu smartare vore ju om det gick att kombinera säsongskort för hemmamatcher med ett säsongskort för att se matcherna på tv/webben, något form av paket. Detta lär väl klarna inom den närmsta tiden skulle jag gissa.
Knylan: såg att norlander skrev något i stil med att "hoppas alla köper via Tik till bortamatcherna" oklart om det handlade om biljetter eller om det kommer att gå att köpa något slags "bortakort" för alla matcher via cmore.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.