Kapten Nosring: Ja, jag vet inte heller riktigt. Stämmer det så får vi in en back som verkligen kan klassas som "bruks" liksom. Rightare förvisso och lång erfarenhet av allsvenskan. Har inga som helst minnen från hans sejour här förutom att det var någon lånehistoria och att han gjorde en slät figur någon match i Södertälje. Satt inte ens på bänken i kvalet för KHK nu senast, han kan ju ha varit skadad visserligen. Ser hellre en större och hårdare back på den sista etablerade backplatsen. Vi ska ju ha åtta backar så jag antar att det blir en etablerad och en uppflyttning av Filip Lander. Skulle det däremot visa sig att man skippar Lander och tar Nevvan plus en etablerad så tar jag så klart mycket hellre honom än Lander. Det känns dock mycket osannolikt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.