El Maco: Roligt att Mr Madhawk tycker att vi har gjort en bra silly season.
Han är precis som mig inne på att forwardsuppsättningen skulle behöva få in någon högerskytt. Jag vet inte hur det är med Johan Persson. Om han inte tar plats i Färjestad är det klart att han hamnar hos oss då eller kan det lika gärna bli någon annan allsvensk klubb?
Jag är fortfarande öppen för att ge Martin Mellberg kontrakt. Juniorernas säsong tog slut för lite mer än två månader sedan så han lär ha hunnit flytta hem till Stockholm igen och väntar just nu på erbjudanden till kommande säsong.
Jag tror att han är redo att ta steget till allsvenskt spel och är knappast dyr.
Annars så finns det väl ett par andra spelare som kan vara intressanta och som dessutom är realistiska som värvningar.
Simon Mattsson: www.eliteprospects.com/player.php?player=25856 Är i samma ålder som dom flesta i laget. Har inte på något sätt fått sitt genombrott i Allsvenskan men varför skulle han inte kunna få det i Timrå?
Om det är möjligt med 13 forwards under kontrakt så ser jag gärna en förlängning med Molinder till rätt lön. Gjorde trots allt en hel del nytta föregående säsong och skulle bidra med väldigt nyttig rutin till våran annars väldigt unga lag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Mr Madhawk tycker vi har gjort en bra silly