+ 2
Inlägg: 1686390
Svarskommentarer
Sv: Silly season 15/16
Knylan: Jag tycker det vore vansinne att he honom den sista forwardplatsen. Där vill jag ha en producerande spelare.
+ 1
hubbenorlen: Höggradigt seriöst skulle jag vilja säga. Samma person skvallrade när Molinder blev klar för oss första gången efter att han fick gå från LHC.
Intresset kvarstår i alla fall. Men det gäller ju att jobba ner hans löneanspråk. Han ska vara betald som en center med elitserierutin, dock några år bakåt i tiden. Idag är han för dålig för SHL. Den lön han haft fram tills nu har varit för en SHL-spelare som kliver ner på allsvensk nivå, då kan man förvänta sig bra pröjs, nästan likvärdigt med det han hade i SHL. Det är väl här själva dilemmat ligger gissar jag. Men jag ser gärna att han blir kvar. Man ska inte underskatta den där sortens center som man kan slänga in i slutskedet av matcher osv.