El Maco: Förvisso. Men det finns ju fler exempel på lag som har samma eller lägre budgetar, men som ändå har uttalade fixstjärnor. Jag tror att såna spelare kan vara viktiga för mer poängproduktionen. Dom lockar folk till arenan också. Jag misstänker att folk i allmänhet blir mer till sig av en ny producerande transatlant än en Molinder som som skriver för ytterligare två säsonger. Laget kan inte bara bestå av grovjobbare och defensiva forwards. Det blir liksom bara en grå massa för marginalpubliken. Och som sagt: nog borde det finnas pengar till en fixstjärna?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.