JobbaPuck: som Mats Hansson-fan antar jag att du såg att han förlängde med Bobbarna igår? Lill-Lander fick åttonde backplatsen och kort därefter förlängde Hansson. Coincidence? I think not...
El Maco: Vi skulle ha ryckt i honom ifjol när han själv ville. Slöseri av TIK att inte knyta upp honom på ett par-tre år. Hade kunnat vara ryggraden i vår defensiv. Han kommer att visa varför i år. En gravt undetskattad back på den här nivån. Trust me harden!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.